1
Alla som e uber på datorer!
Postat av hyperaktivtbarn den 4 November 2006, 12:47
20 kommentarer · 172 träffar
Tja alla som är grymma på datorer, och alla andra som bara vill säga något. Eller helt enkelt kolla in tråden bara.
Tänke börja med att fråga om det finns någon chans att man kan köpa en superbra speldator i vanliga elektronik affärer som Siba,Onoff och El-Giganten te.x
Eller är det bäst att köpa en från komplett.se, eller någon annan internetbutik. Kanske t.o.m Dell.se? Inte vet jag,därför frågar jag er på Fragbite.
Krav:
Den ska kunna klara HL2 i 1600x1200 eller vad det nu är :P
Den ska kunna klara WoW på ALLA ställen utan FPS Dropp
Skärm ska ingå, och den ska bara platt samt fungera att spela på utan diléer eller hur det stavas, iallafall är detså att det ska vara låg responstid. Mus/Tangentbord behöver inte inkludera.
Budget: Max 15 000:-
Kortfattat: Datorn ska klara dom flesta nya spel på hög grafik och höga grafik inställningar, skräm ska ingå och ska vara gjord för SPEL.
Med detta hoppas jag att få schysst kommentarer av alla dator kunnigapå Fragbite.
Ha en skön dag
//Linuz
(Eventuella sammansatta menigar beror på att jag kör på bärbar dator just nu)
Tänke börja med att fråga om det finns någon chans att man kan köpa en superbra speldator i vanliga elektronik affärer som Siba,Onoff och El-Giganten te.x
Eller är det bäst att köpa en från komplett.se, eller någon annan internetbutik. Kanske t.o.m Dell.se? Inte vet jag,därför frågar jag er på Fragbite.
Krav:
Den ska kunna klara HL2 i 1600x1200 eller vad det nu är :P
Den ska kunna klara WoW på ALLA ställen utan FPS Dropp
Skärm ska ingå, och den ska bara platt samt fungera att spela på utan diléer eller hur det stavas, iallafall är detså att det ska vara låg responstid. Mus/Tangentbord behöver inte inkludera.
Budget: Max 15 000:-
Kortfattat: Datorn ska klara dom flesta nya spel på hög grafik och höga grafik inställningar, skräm ska ingå och ska vara gjord för SPEL.
Med detta hoppas jag att få schysst kommentarer av alla dator kunnigapå Fragbite.
Ha en skön dag
//Linuz
(Eventuella sammansatta menigar beror på att jag kör på bärbar dator just nu)