Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

DRIVER_IRQL? HJÄÄÄLP! Bluescreen

Postat av WIKING den 12 Maj 2004, 17:34
8 kommentarer · 187 träffar
Vet någon här inne vad DRIVER_IRQL_IS_NOT_LESS_OR_EQU AL för att jag brukar få bluesreens med det bara när jag lirar cs . sen håller den osså på att freezelagga hela tiden och jag har allting insällt . har ATI Radeon 9200 SE grafik kort med 2600+ , SiS morderkort. Fungerar inte alls . Har redan formaterat 16 ggr . ingenting händer det blir bara likadant. vet inte alls vad jag ska göra. kan det ha med något som en webcam eller USB bredbands modem?. vi har haft datorn nu i ett halvår och inte fått rätt på den .jag får bara medelandet när det är online spel. Men sen ibland kan jag låta datorn stå i en timme ungefär sen när jag kommer tillbaka så ligger CPU:N i 90-100 konstant ( hela tiden :P ). jag har inte haft några program igång eller något den har bara flygit rakt upp asså. helt skummt. Behöver verkligen hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..