Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mopeden ;>

Postat av DomarN ^ den 1 November 2006, 22:59
10 kommentarer · 44 träffar
Det värsta var nog en gång när jag var på väg hem från en kompis vid 11-tiden en fredag på sensommaren o det var ganska mörkt. Jag tog den snabbaste vägen, alltså en cykelbana. Cykelbanan var väldigt smal (typ en halvmeter) och på båda sidorna av gångvägen var det staket. Så kom jag rullandes där med min moppe som var helt orginal o ganska tyst, körde uppför en mkt brant backe på denna smala gångvägen och så ser jag att längst upp på backen så står det en gubbe som har en elsladd med en elkontakt längst ut som han står och svänger med i handen!! Alltså det var precis som i en film som när mördaren ska strypa offret med en elkabel! Jag förstod med en gång att han ville "ta ett snack med mig". Fan vad jag blev rädd men jag kunde ju inte vända nu på den smala gångvägen. Och jag kunde inte baka heller! Så jag körde upp för backen o så började han:

Gubben: Du får inte köra här! (skitaggressiv)
Jag: Nej men jag kör lungt o tyst så det är ingen fara.
Gubben: (han flippa totalt på mig nu) DU SKALL KÖRA PÅ VÄGEN DÄR NERE!
Jag: Jag kanske inte vill köra med alla fyllon på vägarna!
Gubben, som blev ännu argare om möjligt började närma sig mig och när han var en halvmeter ifrån mig och tog tag i mig och kastade mig från moppen. Jag föll ned på marken då han tog upp mig och kastade ned mig i diket och började sparka på mig.

Lite senare blev jag väkt av en liten pojke, ont hade jag också. Jag reste mig upp och försökte leta efter min moppe, men ingenstans. Han hade snott den =( Tyvärr hittade inte polisen den. :(

Har ni haft någon liknande händelse? Berätta!:)
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..