1
Vilket pucko
Postat av MastadontE den 31 Oktober 2006, 18:03
20 kommentarer · 57 träffar
Nu är jag riktigt förbannd.
Igår skulle jag köpa min nya ipod nano som jag har sparat till i flera månader. När jag väl gick till OnOff butiken för att se på modellerna så kom en säljare fram till mig och började snacka.
Jag frågade han om ipoden och han verkade rätt trevlig och kunnig. Efter några minuters funderande så köpte
jag en ipod nano 2GB silver, och gick till kassan. Han frågade om jag ville ha "plusförsäkring" men jag svarade att det inte var något för mig. När jag väl köpt ipoden så sa säljaren att han skulle hämta den i lagret, så jag gick utanför och väntade. Sen TAPPADE HAN DEN I GOLVET mitt utanför butiken och självklart ville jag ha en ny ipod, och han vägrade!
Jag lackade ur totalt men till slut öppnade jag förpackningen mitt framför honom för att se om ipoden fungerade.
Eftersom klanten lustigt nog tappade den på ett stengolv så fungerade inte ipoden oturligt nog. Jag sa att
det vore självklart att jag ska få en ny, han sa: "Om du hade haft plusförsäkringen så hade du kunnat få en ny, men den nuvarande garantin ersätter endast fabriksfel."
Jag har sparat i flera månader och ett KLANTARSLE tappar min ipod i golvet och VÄGRAR ge mig en ny. Nu undrar jag, va ska man göra i ett sånt här läge? och har någon därute råkat ut för något liknande?
MVH MytoN^
Igår skulle jag köpa min nya ipod nano som jag har sparat till i flera månader. När jag väl gick till OnOff butiken för att se på modellerna så kom en säljare fram till mig och började snacka.
Jag frågade han om ipoden och han verkade rätt trevlig och kunnig. Efter några minuters funderande så köpte
jag en ipod nano 2GB silver, och gick till kassan. Han frågade om jag ville ha "plusförsäkring" men jag svarade att det inte var något för mig. När jag väl köpt ipoden så sa säljaren att han skulle hämta den i lagret, så jag gick utanför och väntade. Sen TAPPADE HAN DEN I GOLVET mitt utanför butiken och självklart ville jag ha en ny ipod, och han vägrade!
Jag lackade ur totalt men till slut öppnade jag förpackningen mitt framför honom för att se om ipoden fungerade.
Eftersom klanten lustigt nog tappade den på ett stengolv så fungerade inte ipoden oturligt nog. Jag sa att
det vore självklart att jag ska få en ny, han sa: "Om du hade haft plusförsäkringen så hade du kunnat få en ny, men den nuvarande garantin ersätter endast fabriksfel."
Jag har sparat i flera månader och ett KLANTARSLE tappar min ipod i golvet och VÄGRAR ge mig en ny. Nu undrar jag, va ska man göra i ett sånt här läge? och har någon därute råkat ut för något liknande?
MVH MytoN^






