Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Model

Postat av MALIN! den 29 Oktober 2006, 12:39
9 kommentarer · 194 träffar
Hejsan, ville bara berätta om en sak som hände mig igår!

Innan jag börjar vill jag bara säga att jag inte är världens bästa på att skriva och kan ha stavfel, men ni kommer förstå vad jag skriver!

Det började med att i Fredags var jag och några kompisar och kollade på film med några tjejer. Natten började komma och mina kompisar ville dra hem för dom skulle göra något annat, så dom stack. Jag stanna kvar till ca 02:00 men sen så såg jag att det inte var trevligt väder ute så jag frågade hon som ägde huset ifall jag fick sova där, självklart fick jag det.

(Detta var lite bakgrundsfakta)

NÄSTA DAG! vid typ 12:00

Ägaren till huset skulle på konfermation återträff så jag och en annan tjej (hon sov med över) var själva i huset och vi blev hungriga, så vi gick till ICA och köpte lite käk.

På vägen hem från ICA så åkte en bil förbi mig och min tjejkompis och bilen stannade och ropade något i denna stilen

"Hallå du killen"

Jag vände mig om och frågade

"är det mig du ropar på?"

"Ja det är det, kan du komma lite" Svarade hon.

Jag gick fram för jag tänkte säkert att det var någon som ville veta efter vägen till något så jag gick fram.

När jag kom fram till bilen så sa dom det jag verkligen inte ens kunde tänka mig att dem skulle fråga

"Hejsan, mitt namn är Carina och jag är model agentur och vi ser att du har det dära "lilla extra" så vi undrar ifall du skulle vilja bli model för oss"

WOW, tänkte jag. detta var jag inte berädd på

"ehm, okej?" - Säger jag då, jag va ju lite confuzed.

Dom berättade lite om vart dom jobbade och dom jobba för www.IMGmodels.com och så bad dom mig skriva ner mitt namn och adress.

Jag fick även hennes visitkort där jag fick namn, adress osv

Dom tackade för sig och sa att vi skulle hålla kontakten och sen körde dom iväg.

Vet du hur glad jag blev? Okej, jag vet att jag är snygg och så men att jag kunde bli model, det viste jag inte.

Jag skiter i ifall ni skriver något taskigt som "och? bry.." jag ville bara skriva av mig!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..