1
Behöver tips, vilken bil ska jag köpa?
Postat av Litsor_Skilsor den 29 Oktober 2006, 10:05
48 kommentarer · 438 träffar
Farsan sa igår att eftersmj ag är hans favorit i familjen (han hatar min syrraoch ogillar min storebror) så ska jag få vilken bil jag vill när jag fyller 18 och har skaffat körtkort. Så nu behöver jag lite tips på vilka bilar som anses som snygga och inne. De ska också vara snabba så att man kan gasa från snuten ifall han försöker ta fast mig.
Har funderat lite på Lamborgini och Ferrari men även aston martin. Var Lamborgini snyggare i början av 2000 talet än de är nu? Ser lite väl spaceade ut nu tycker jag. Vilken bil är snabbast föresten? Vore grymt att kunna köra från danderyd till göteborg på ett par timmar, bråka i göteborg och sen köra hem och ändå hinna in på spybar.
Har funderat lite på Lamborgini och Ferrari men även aston martin. Var Lamborgini snyggare i början av 2000 talet än de är nu? Ser lite väl spaceade ut nu tycker jag. Vilken bil är snabbast föresten? Vore grymt att kunna köra från danderyd till göteborg på ett par timmar, bråka i göteborg och sen köra hem och ändå hinna in på spybar.