Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska vi göra åt det?

Postat av A.Boysen den 11 Maj 2004, 00:38
33 kommentarer · 245 träffar
Alltså jag blir så less på alla oseriösa människor som hänger på mirc och tror att de är något. För att inte tala om #Try.se, det är nog den kanalen som är värst!!! tycker jag iaf. Det borde finnas en kanal (Invite, inge key) där några seriösa admins sitter tex killar från fragbite eller några andra seriösa människor =) Nu kommer frågan, hur ska man få in folk i en sådan kanal? Den frågan har ett lätt svar. Först går man runt till seriösa klaner och säger till dem att de är invitade till kanalen. Sen kan man plocka lite här där och då menar jag tex om någon av admins är inne i en kanal och alla där beter sig moget och normalt så kan man skriva till dem. Sen om man ser att det blir oseriöst kickar man bara personen och kanske till och med bannar personen, för han kan ju inte komma in sen igen eftersom det är invite :) Hade detta funkat hade det hela varit mycket lättare, både för de som vill sponsra seriösare klaner med något och för de som söker seriösa sponsorer. Sen kan man även sätta upp en regel, klantar du dig en gång har du gjort det en gång för mycket dvs bannad för alltid.

Det är klart är man en seriös klan söker man inte (finns undantag) folk i try.se men för att detta ska ändras behövs en ännu större ändring, nämligen det jag nyss skrivit och då hade det hela blivit mycket mycket lättare!

Eller vad anser ni om try.se eller om det jag skrev?
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..