Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Språkforskning!!!

Postat av MufF1N den 27 Oktober 2006, 00:09
9 kommentarer · 126 träffar
Hej hej! :D Har ett arbete i svenskan då vi ska språkforska lite ;P
Vi ska välja två gruppen som vi sedan ska gämföra språket på, talspråket, kroppsspråket, you name it. ^^
Vi, dvs jag och en polare, har iaff valt grupperna: Sport Intresserade, lr sportfånar om man får säga då ;P, och andra gruppen är Datanördar ^^
Som ni kanske märker så tog vi dem grupperna som vi kunde se mest skillnad i men som vi fortfarande kan komma på lite likheter mellan som t.ex. aggresivitet.

Btw. Med sportintresserade menar jag inte sånna som sportan utan sånna som tycker om att kolla på matcher och gå till dem irl och shit ^^

Iallafall. Jag skulle vilja höra funderingar och saker från folk i dem här grupperna. Som t.ex.

Vad gör ni på fritiden?
När vi pratar med varandra, Något särskilt språk ni använder?
Kroppsspråk?
Föredommar? Vad har den ena gruppen för föredommar till den andra?

Ha gärna med info som gäller dem där fråga men skriv gärna egna funderingar och frågor som kan ge oss fler tankar så vi får mer att skriva om ^^

Skicka gärna ett Meddelande till mig om det är någon särskilt ni känner för att säga som ni tycker skulle vara bra att få med i vårt arbete ^^
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..