1
Jag hörde en sak :(
Postat av juslivn den 26 Oktober 2006, 21:44
15 kommentarer · 40 träffar
Jag satt hemma och spelade lite CS o sköt jättemånga hs (minst 12 st) och hade headsetet på.. sen tog jag av det för jag ville det och då hörde jag hur mina föreldrar diskuterade.. Jag kunde inte riktigt höra vad dom sa men ja tyckte mig höra en mening; Tu gusta lamer ballota lät det som.. jag talar inte själv spanska utan tyska men mina föreldrar kommer ifrån spaninen men jag har aldrig velat lära mig för ja bor ju i Sverige. Men men, jag frågade en kompis som kan spanska vad det betydde och han skrattade bara och jag förstod ingenting.
Så ja gick till mina föreldrar och frågade vad dom snackade om häromkvällen och då sa dom att dom hade snackat om vad jag skulle få i födelsedagspresent, men jag har redan fyllt år så jag tyckte det var jättekonstigt..
Men men till min fråga..
det är nu Matrix Reloaded på TV och igår var det "The Matrix", så vad skulle du tagit?
The Blue Pill: Allt går tillbaka till det normala och du lever vidare.
The Red Pill: Morpheus visar dig hur världen funkar påriktigt och du kommer aldrig att komma tillbaka till din vanliga värld..
Jag skulle tagit den röda för jag tycker om att slåss fort som Neo gör i filmen när han e "the One".
Så ja gick till mina föreldrar och frågade vad dom snackade om häromkvällen och då sa dom att dom hade snackat om vad jag skulle få i födelsedagspresent, men jag har redan fyllt år så jag tyckte det var jättekonstigt..
Men men till min fråga..
det är nu Matrix Reloaded på TV och igår var det "The Matrix", så vad skulle du tagit?
The Blue Pill: Allt går tillbaka till det normala och du lever vidare.
The Red Pill: Morpheus visar dig hur världen funkar påriktigt och du kommer aldrig att komma tillbaka till din vanliga värld..
Jag skulle tagit den röda för jag tycker om att slåss fort som Neo gör i filmen när han e "the One".