1
lite hjälp tack, search-bar!!
Postat av Sjostrand den 10 Maj 2004, 19:50
9 kommentarer · 221 träffar
Hallo, jag har en oÖnskad search-bar i mitt "internet-fönster" ..Om jag höger klickar där vid adress-bar o kollar så heter det "blaoujixiec", jag kan ta bort den genom att bara bocka ur å sen ta "look the toolbar" men nästa gång jag tar upp ett nytt internet-fönster så kommer den tillbaka igen.. hur tar jag bort den?
jag fick ett tips av en kille att gå in i regedig sedan : HKEY_LOCAL_MACHINE–>SOFTWAR E–>Microsoft–>Internet explorer–>Main för att sedan leta upp filen.. detta var det som står där:
Wizard_Version
Use_Async_DNS
Start Page
Search Page
Placeholder_Width
Placeholder_Height
Local Page
FullScreen
Enable _Disk_Cache
Delete_Temp_Fi les_On_Exit
Default_Search _URL
Default_Page_URL
Custom_Key
CompanyName
Cache_Percent_of_Disk
Aut oSearch
Anchor_Visitation_ Horizon
Vet någon vilken fil det är av dom som gör att jag får den där search-bar:en som jag inte vill ha..? vore snällt om ni sa det!! För jag vill ju inte bara chansa å kanske ta bort den vanliga adress-"bar:en"
jag fick ett tips av en kille att gå in i regedig sedan : HKEY_LOCAL_MACHINE–>SOFTWAR E–>Microsoft–>Internet explorer–>Main för att sedan leta upp filen.. detta var det som står där:
Wizard_Version
Use_Async_DNS
Start Page
Search Page
Placeholder_Width
Placeholder_Height
Local Page
FullScreen
Enable _Disk_Cache
Delete_Temp_Fi les_On_Exit
Default_Search _URL
Default_Page_URL
Custom_Key
CompanyName
Cache_Percent_of_Disk
Aut oSearch
Anchor_Visitation_ Horizon
Vet någon vilken fil det är av dom som gör att jag får den där search-bar:en som jag inte vill ha..? vore snällt om ni sa det!! För jag vill ju inte bara chansa å kanske ta bort den vanliga adress-"bar:en"