Hejsan alla mongon som sitter vakna och kolla FB klockan halv 3 på natten!
Har ett problem, jag kan fan inte sova, har försökt i flera timmar nu :/ Jag har sett 2 filmer på raken nu, första va Crank, en annorlunda film men bra sådan, jag rekommenderar den till dom som gillar action. sen så såg jag Beck - Annonsmannen nyss. den är också bra, specielt om man gillar den typen av film.
Hur fan ska jag kunna somna, är inte de minsta trött och vettefan vad jag ska göra? Glo mer film? vafan jag ska ju upp om 5 timmar :/
Haha vilket mongo man är men vad gör man.
Puss på er alla som inte kan / inte vill sova.
FTW
Om du inte är det minsta trött så varför inte glo mer film? Är employee of the month bra kan du ju svara på om du ska kolla på den! :)
Johnny.T kanske ska glo film men vettefan vilken de blir isf.
stäng din burk och lägg dig och läs en tråkig bok ja, eller bara ligg där och tänk inte på nåt.^^
åh, vet hur du känner.., men smsa några vänner och be dem ringa och väcka dig!!
ställ många klockor och alarm på mobilen och allt! fäll inte ner persiennerna eller gardinen så du kanske vaknar lättare imorrn pga ljuset som strålar in i rummet.
GL, lägg dig NU!, annars blir klockan snart 0400...osv
FTW
#9 jaså? de är ju mindre bra om man ska upp halv 8 idag, men antar att du inte ska de ;)
FTW
annars film, men isf en som är värdelös!;)
Själv ska jag inte upp förräns 11 :)
J0n+ jo jag körde den för några år sedan me en polare, vi skulle upp tidigt av ngn anledning så drog vi på Mulan en Disney film. bara de att jag somna innan den börja typ och han såg klart den. De va nog kanske 5 år sedan btw. :P Fan måste se mulan igen, den är bra. men har de inte kommit en 2a också? hänger fan inte me alls i disney världen .:P
FTW
låter som en skum film, är det inte wannabe pocahontas film?
nyaste är väl ice age 2?:D kopierade den idag=]
Den är bra, en tjej som bor typ Kina och hennes pappa blir kallad till krig men är sjuk och hon tar hans plats och spelar kille osv. sen kmr dom på henne osv. :P
Ice Age 2 har jag fan inte me bra kvalla tror jag. men den kan man ju inte se nu, då somnar man ju allri kommer ju garva ihjäl sig efter den där jävla ekorren, om han nu e med i 2an. vilket jag inte vet riktigt.
FTW
får se om jag ser mulan
vill du ha ice age 2 eller? kanske kunde skicka^^
FTW
Man har ju pr0-skrivare vet du^_^
men nu ska jag sova iaf
ha det fint
cya @ fb
FTW
såg Beck - Flickan i jordkällaren, sen kröp jag ner i sängen, blundade i 1min sen direkt upp å släkte lampan i försökte sova, jag lyckades.
FTW
Men till framtida saker så rekommenderar jag ett glas ljummet mjölk (ja fyfan, smakar bajjamajja) och typ en bulle eller något, brukar alltid hjälpa för mig, somnar inom 20 min efter det
Alltså:
1 Glas ljummet mjölk
1 god jävla bulle
= Sömn
FTW
FTW
FTW