Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

WCG06-åsikter

Postat av Heaby den 23 Oktober 2006, 01:49
11 kommentarer · 108 träffar
Vad tycker ni om WCG 2006 och Fragbites coverage?

Först och främst tycker jag det har varit en av de bästa turneringarna matchmässigt. Många jämna matcher, övertider, överraskningar etc.

Att dem körde bo3 i slutspelet tycker jag var väldigt bra. Det är det mest rättvisa systemet enligt mig. Även om ett lag har en dålig dag och förlorar en map kan dem ändå vinna vilket är bra.

Mycket negativt kan sägas om WCG 2006, inte minst dåligt med HLTV's, datorkrascher m.m. Sedan kan jag tänka mig att matcherna på utescenen inte var speciellt optimalt. I filmen WCG Monza: Dag 2, NiP vs. NoA sa väl zet i slutet att det var svårt att höra ingame och att det var väldigt ljust ute så man såg reflektioner i skärmarna eller nåt, kommer inte ihåg direkt.

Utescen är kanske bra för åskådare men det förstör kvalitén på matcher tycker jag.

Avslutningsvis har jag lite åsikter om Fragbites coverage. Med tanke på alla problem borta i Monza antar jag att Fragbites reportrar gjort så gott dem kunnat men det finns en sak som måste förbättras och det är nyhetsrapporteringarna.

Många nyheter har rent ut sagt varit helt obegripliga när det gäller meningsuppbyggnader och struktureringar. Jag kan förstå att utan HLTV kan det vara svårt att gå igenom runda efter runda (inte för att det skulle gå, det skulle ta för lång tid) men oftast inleds nyheter med att ett lag tog ledningen (ingen info om vilket sida laget började på) för att sedan vinna halvleken (vändningar, dominans skrivs det inget om) och tillslut matchen.

Jag menar, vart är inlevelsen?

Sedan har det varit stavfel, helt obegripliga meningar etc. Skärpning tycker jag!

Vill ändå påpeka att jag tycker att Fragbites crew gör det bra som åker på dessa evenemang och rapporterar men ni skulle kunna göra det lite bättre. Hoppas ni läser denna tråd och tar detta som konstruktiv kritik och inte bara negativ kritik.

Nu när jag lättat mitt hjärta är det dags för er andra!
Dela med er av era åsikter.

/grifter
Föregående tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..