1
Notrix gör det igen!
Postat av plånbokeN :E den 22 Oktober 2006, 00:40
156 kommentarer · 315 träffar
Tja killar.
Ni minns säkert min förra tråd om communityn Notrix, om inte har ni tråden här: http://www.fragbite.com/?threa dID=290760&commentPage=1#comme nts .
Jag hittade av en slump en av deras pubservrar när jag hade tänkt lira lite. Och jag ska nu berätta min spelstund på den communityn: Jag joinar som sagt servern, lirar i ungefär 20 minuter och det går riktigt bra.. Dock blir det inte mer än 20 minuter lir för efter det får jag en permanent ban, tänker då att dem måste gjort något misstag (dem gjorde det ganska ofta när jag lirade där för nått år sedan) och joinar deras mIRC kanal. Där jag först tar i kontakt med en av deras admins, nämligen "GiftedKid". Här är loggen för den:
* Now talking in #notrix
Tjenare
a ????
Jag blev nyss bannad från eran server :S
det är ditt problem !!!
Eller inte.. eftersom jag inte vet varför
nemen då fuskade du eler nott säkert !!!
Nej, toppade servern dock utan fusk
jaha ja eller hur va !!
ja?
Du nu skiter jag i dej du får snacka med pixxet det var sekert han som bannade hej tönt
där blev man ju trevligt bemött, eller inte.. Tog iallafall med kontakt med pixxet kort därefter, kopierade även denna logg:
Tjena, jag blev nyss bannad från eran server, var det du som bannade mig ?
hurså ?!?!
Jag ville mest veta varför? :)
Jadu fuskade soklart!! Trordu jag e blind !!
Nej det gjorde jag verkligen inte, hur kan du tro det? Jag spelade ju inte äns bra :S
Har ni demo på det?
Vado! varför skulle vi !!
Ja, varför skulle ni? Den dagen du fattar det heter jag göran, jävla p12 gå och legg dej. Man brukar recca demo o kolla igenom med WH för att bättre se om folk fuskar serru
du det e nog best att vi ses i gbg kom hit o sej det der !!!! bettre d!! O DU sej mig men VARFÖR skulle vi admins fuska jävla idiot !!!
Ohfan är du lika tuff som giftedkid bakom skärmen som mordhotar folk?
hahaha BANNAD
#notrix unable to join channel (address is banned)
Jahapp, och där var den tiden på den communityn borta :). Ville återigen bara varna för denna minst sagt omogna community. Det här var bara ett utav fleera exempel :).
För att ha något att disskutera; har ni lirat där någon gång och hur var det?
Ni minns säkert min förra tråd om communityn Notrix, om inte har ni tråden här: http://www.fragbite.com/?threa dID=290760&commentPage=1#comme nts .
Jag hittade av en slump en av deras pubservrar när jag hade tänkt lira lite. Och jag ska nu berätta min spelstund på den communityn: Jag joinar som sagt servern, lirar i ungefär 20 minuter och det går riktigt bra.. Dock blir det inte mer än 20 minuter lir för efter det får jag en permanent ban, tänker då att dem måste gjort något misstag (dem gjorde det ganska ofta när jag lirade där för nått år sedan) och joinar deras mIRC kanal. Där jag först tar i kontakt med en av deras admins, nämligen "GiftedKid". Här är loggen för den:
* Now talking in #notrix
Tjenare
a ????
Jag blev nyss bannad från eran server :S
det är ditt problem !!!
Eller inte.. eftersom jag inte vet varför
nemen då fuskade du eler nott säkert !!!
Nej, toppade servern dock utan fusk
jaha ja eller hur va !!
ja?
Du nu skiter jag i dej du får snacka med pixxet det var sekert han som bannade hej tönt
där blev man ju trevligt bemött, eller inte.. Tog iallafall med kontakt med pixxet kort därefter, kopierade även denna logg:
Tjena, jag blev nyss bannad från eran server, var det du som bannade mig ?
hurså ?!?!
Jag ville mest veta varför? :)
Jadu fuskade soklart!! Trordu jag e blind !!
Nej det gjorde jag verkligen inte, hur kan du tro det? Jag spelade ju inte äns bra :S
Har ni demo på det?
Vado! varför skulle vi !!
Ja, varför skulle ni? Den dagen du fattar det heter jag göran, jävla p12 gå och legg dej. Man brukar recca demo o kolla igenom med WH för att bättre se om folk fuskar serru
du det e nog best att vi ses i gbg kom hit o sej det der !!!! bettre d!! O DU sej mig men VARFÖR skulle vi admins fuska jävla idiot !!!
Ohfan är du lika tuff som giftedkid bakom skärmen som mordhotar folk?
hahaha BANNAD
#notrix unable to join channel (address is banned)
Jahapp, och där var den tiden på den communityn borta :). Ville återigen bara varna för denna minst sagt omogna community. Det här var bara ett utav fleera exempel :).
För att ha något att disskutera; har ni lirat där någon gång och hur var det?