Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Domarn lurar aftonbladet

Postat av Litsor_Skilsor den 20 Oktober 2006, 10:43
110 kommentarer · 286 träffar
http://www.resume.se/nyheter/2 006/05/12/mytoman_blaste_afton bladet/index.xml

Vad tycker ni om det här? Börjar tro att domarn har någon slags störning, att han tvångsmässigt ljuger och får någon slags kick av det här (dvs en riktig mytoman). Vi kallar callaway, danelito och JLgrabben för mytomaner men de är nog egentligen inte riktiga mutomaner som har en slags störning utan de är vad jag tycker bara killar som vill ha lite roligt åt folks kommentarer. Men efter att ha sett det här i aftonbladet så börjar jag ana att domarn är något annat... Om du läser det här domarn så ta det inte som något personangrepp men jag tror att du är mytoman i ordets riktiga betydelse.

Jag tycker iofs att du är cool ändå, dina trådar är grymt roliga att läsa trots att man vet att du hittar på. Bara callaway som är roligare.

EDIT : ok jag erkänner det var jag som lurade aftonbladet och inte domarn, ville bara se att foilk tyckte det var roligt först innan jag vågade erkänna det.
Föregående tråd
Nästa tråd

110 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 110 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..