Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

T-shirts

Postat av Wirr da *PIMP* den 20 Oktober 2006, 00:34
5 kommentarer · 33 träffar
Jag har planer på att göra lite tryck på t-shirts för skojs skull till våren/sommaren då jag tycker det är väldigt roligt att ha på sig något man själv skapat (Även om jag inte tänk sy tröjorna:P).

I vilket fall så vill jag juh ha hyffsad kvalitè på t-shirtsen och jag undrar om någon har något tips var man kan köpa (helst på internet) t-shirts med fin kvalitè i ungefär 250-400kronorsklassen i olika färger. (Jag är alltså inte intresserad om det bara är svart-vit och grå utan det ska vara fina färger i olika nyanser).

Om någon undrar så är tröjorna för "privat bruk" och med det menar jag att jag inte kommer sälja tröjorna till andra än möjligtvis nära och bekanta. Jag kommer inte heller ta ut någon vinst på tröjorna på något sätt.

(Varför jag skrev det om någon nu skulle undra så är det för att jag inte tror att klädtillverkaren jag köper utav skulle uppskatta att jag skulle sälja vidare deras tröjor med egna tryck och därför ville klargöra för er fb-are att det är alltså ingen ekonmiskt lönsam verksamhet precis.)

Suck, jag e trött. Sov gott vakna torrt.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..