Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
1

Jag avstyrde våldtäckt

Postat av Litsor_Skilsor den 19 Oktober 2006, 07:23
119 kommentarer · 245 träffar
Var ute och gick merd några polare igår när vi såg en gubbe som jag tyckte verkade lite skum. Han var nog alkoholpåverkad men uppträdde mycket konstigt, gick och kollade över axeln och varkade v'äldigt nervös. Vi följde därför efter honom för att se vad han skulle göra.

Efter 15 min ungefär så ställer han sig i ett buskage och står där i kanske 20 minuter, vi står också och väntar. Sen när det kommer en fjortisbrud så kastar han sig över henne och försöker slita av henne kläderna, vi hoppar på honom och ger honom någfra knytnävesslag i nsiktet. I flörsöker hålla fast ghonom men han är rätt stark och helt vild och lyckas slita sig loss, vi springer efter men hinner inte ikapp honom. Jag tänker att kanske ska jag kasta min kniv mot rygger på honom men ångrar mig för vill inte åka dit för mordförsök.

Anyway är så uppe i varv nu att jag måste skriva av mig lite. Har någon annan avrit emd om liknande situation? Skulle behöva snacka lite med er för jag är jävlgit stolt över det jag gjorde, räddade en brud och dels så är jag j'ävligt förbannad att jag ubnte knivhögg gubben till döds. Är också lite rädd att han ska komma med sig gäng och spöa mig i plugget eller nått.

Gjorde jag rätt om avstyrde våldtäckten eller skulle jag låta tjejen få sig en kläxa för att hon gick lättklädd ? Vad skulle ni ha gjort i en liknande situation?
Föregående tråd
Nästa tråd

119 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 119 kommentarer

Skriv en kommentar