Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

It cafe GBG

Postat av tommy_cross den 18 Oktober 2006, 22:19
18 kommentarer · 204 träffar
Tja, har länge vetat att Stockholm är den ledande staden med it cafes / gaming center osv. Jag har börjat bli så trött på att det enbart är "KÄNDA" cafen i sthlm och inte ett enda KÄNT cafe i göteborg.

Menar alla har hört talas om playz, skillz, inferno online, osvosv men har någon hört talas om ett it cafe i göteborg (!OBS! som är stort)

Det finns 2 cafen i göteborg som knappt är värda att nämna då båda dom 2 cafeerna har TFT och dålig skyltning om sina cafen, Ett ligger ute mot askim som ligger en liten bit utanför Göteborg centrum. Tar för mig 1 timma att glida dit. Sen har vi goL elller game online som det heter. Där har dom med TFT och är gömda bakom en byggnad i en sunkig gränd på järntorget i centrala stan.

SKIT BRA ett centralt it cafe, men där är det bara wow, Entropia spelare, förutom 12-14 åringar som glider till cafet för att sitta och lira cs på public servrar.

Sen kan vi ju diskutera göteborgs sämsta it cafèn av dom 3 som finns. Dom har datorer som är typ, hmm 1900mhz 256 ram ddr2 geforce3 ti 4200 64mb kort.

Det jag vill få ut av detta är att jag är så förbannat avundsjuk på alla sthlmare och är så trött på att det aldrig startas något stort i göteborg.

Det finns säkert gott om göteborgare som är lika sugna som mig på att det ska dyka upp ett riktigt stort fett GAMING CENTER.

Tycker det kan glida upp en riktigt rik snubbe som startar ett Gaming center i göteborg alltså.

Eller vad tycker ni alla Göteborgare ? Ska det komma en riktigt sliskig rik gubbe som fixxar vad ungdomarna i göteborg vill ha ?
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..