Hej fragbitare, anledningen att ja postar här är för att ja inte kmr på nått annat ställe att posta på å ja måste få ut mig det här.
Jag har varit intresserad av en tjej i snart 3 månader och för 3 månader sen var det första gången jag träffade henne, då vi hamnade i samma klass.
Vi har snackat över msn och så i kanske 2 månader då hon tog kontakten och så, men aldrig i skolan.
För några veckor sen så såg en kompis som jag känt i hela mitt liv och kan räknas som en bästa kompis att hon skrivit i min gästbok på lunar och han tog kontakt med henne och varje gång jag är med honom så skryter han att han snackar med henne men utan att få det att låta som skryt.
För ett tag sen så såg jag att han frågat om dom skulle träffas irl nån gång, dom har aldrig ens sett varann irl förut å hon sa ja.
Han har vetat om att jag varit kär i henne innan han tog kontakt med henne och han har gillat en tjej innan henne som han slutade gilla när han började snacka med henne.
Och för att strå salt i såren på mig så nämner han väldigt ofta att han snackar med henne och ska träffa henne och så trots att han vet att jag gillar henne.
Känns jävligt surt att han gjort nått sånt här när man byggt upp ett sånt jävla förtroende för honom.
Vad tycker ni? Borde jag känna mig sviken? Vad ska jag göra?
Edit: Kan nämna att hon bytt klass.
edit; vad heter de som castar nu? låter ju som christian bale i american psycho
"Yo Reap,
The schedule's been changed. Ayesee and Draskyl will be on for the rest of the Winner Bracket matches. Tobi and Slesh will be doing all four Loser Bracket matches after that."
46 min sedan :/ FITTA
vad är det för fel med tobi? Han slingrar sig ju hela tiden, och alltid när man suttit o väntat hur jävla länge som helst
antingen tobi/slesh eller ld/lumi för de bra matcherna
http://www.dota2.com/internati onal/mainevent/schedule/saturd ay /
Startar 19.00