Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Könssjukdomar

Postat av jackiii den 11 Oktober 2006, 13:49
22 kommentarer · 145 träffar
Tänkte dela med mig av lite erfarenhet.

Jag har under det senaste året käkat en typ av antibiotika med namn Tetralysal som är den "mildaste" typen av antibiotika mot acne med andra ord kan alla som nånsin fått en finne äta de.

Vid ett besök hos en polare ser jag att han käkar samma piller och ställer frågan -"jaha du käkar ochså mot acne".. som tydligen var helt fel. Denna typ av antibiotika är tydligen behandling för deverse könssjukdomar inom genrer klamydia,gonoree, och syfilis.

Dum som jag är och trott jag varit imun mot alla könssjukdomar de senaste året blev faktiskt lite sårad över hela grejen. Ungefär som när man var liten, första gången man förstog att ens pappa var mänsklig.

Jag vet att alla bittra fragbitare kommer få loss och säga att de inte hör hit (därför jag har lagt det under kategorin "Övrigt"). Men ni är ju mot förmodan ett finnigt folk slag och de kan ju betyda att ni äter samma piller.

Så till er som äter pillrena säger jag
grattis ni har inte klamydia!

Till er andra
So long suckers.
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..