Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PUA-nördar samlas

Postat av PutBoy den 10 Oktober 2006, 18:02
13 kommentarer · 3 509 träffar
Titeln borde locka rätt personer iaf...

Jag tänkte mig att vi skulle skriva en tråd om Venusian Arts, eller vad du nu har valt att kalla det, till FB. Mest för att dela med sig, och den ska vara lång!

Jag har personligen rätt liten erfarenhet måste jag säga. Känner bara till det eftersom att jag tycker det är intressant. Och det lär en en hel del om annat än bara hur tjejer fungerar. Iaf, så tänkte jag mig att alla som vill medverka i tråden kan kontakta mig så kan vi säkert reda ut något. Jag hade nog kunnat skriva en rätt så rejäl tråd om det själv, men jag tycker att det hade varit orättvisst att göra det med tanke på att jag fkt inte kan så mycket (även om jag har läst och sen en hel del om det). Så jag vill ha er hjälp, ni som antingen kan det, eller bara läser om det som jag.

PM'a mig om ni vill vara med!

Bara liksom samla allt som vi läst, erfarit, och så vidare. Vad säger ni?

(Och om ni inte fattar vad tråden handlar om, så är det ändå inte er jag söker så i alla fall... Å andra sidan så kan man vara bra med tjejer iaf, och i så fall vill jag gäran höra från dig.)

EDIT:

Okej, eftersom att vissa var nyfikna:

PUA = Pick Up Artist.

Det finns en community (oftast känd som 'the seduction community) som helt enkelt ägnar sig åt den gamla leken att förföra kvinnor. Det finns ofantligt många tekniker för detta, för att veta mer så kanske du kan kolla in någon av dessa sidor:

www.mysterymethod.com

www.realsocialdynamics.com

www.seductionlair.com

www.bristollair.com

www.daviddeangelo.com

www.cliffslist.com

Finns bara så jävla många fler att det inte kan anses som sant fkt. Här är ett svenskt forum också:

www.PUAcademy.com
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..