Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

omg villken fight!

Postat av cOoLbAbYgiRL den 9 Oktober 2006, 16:44
25 kommentarer · 18 träffar
Hejsan alla fb pojkar och flickor! det var så här jag var på väg hem från jobbet då det kom en man med två st schäfrar! (kårt horiga).
Dem såg väldigt ilskna ut dem drägglade och hadde sig. Då kom jag att tänka på filmen resident evil med sånna där hundar i :( vart ganska rädd för dem såg ju hur arga ut som helst så ja gick längst kanten, så långt in ja kunde för att inte komma för nära!

Efter jag nu har passerat dem här två hundarna började ja gå snabbare, rätt som det är så hör ja (Buss på han ranger och klosso!)
jag kollar bakåt och ser hundarna komma i full fart mot mig blir rädd och springer men hundarna kommer ju såklart ifatt mig tillslut . Ena hunden biter tag i armen på mig ja lyckas slå bort hundens huvud med höger armen och andra hunden lyckas ja sparka till på nosen "kanske?" någonstans mot huvudet. Ja fortsätter springa hemmåt vänder mig inte en ända gång under hela färden hem.

Nu äre så här att jag tror ja råkade göra hundarna rätt illa när ja slog och sparkade till dem i infallet. Kan han som äger mig kanske leta upp mig? han såg nämligen mitt ansikte mm.

Till er på FB har ni varit med om någe liknande händelse?
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..