Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorfanskapet vägrar att fungera.

Postat av molecule den 9 Oktober 2006, 15:40
16 kommentarer · 106 träffar
Det hela började i lördags då jag stillsamt slog på min kära dator. Den var konstigt nog onormalt seg och när jag kom in i Windows såg jag att aktivitetsfältet hade flyttats ned, inget att bry sig om tänkte jag. Sedan kom det upp ett felmeddelande där det stod att Steam inte kunde starta, nätverkssladden var i och internet funkade så Steam borde väl också ha funkat men icke. Jag tänkte att jag skulle bli lite gladare och glömma min sega dator om jag lyssnade på lite musik. Jag satte på musiken med inget ljud kom. Jag bestämde mig för att se film istället men detta ville inte datorn gå med på, "det går inte att utföra åtgärden eftersom det inte finns tillräckligt med ledigt minne" fick jag till svar. Det var nu jag tänkte att jag skulle scanna min dator efter virus men det gick inte eftersom datorn hade själv inaktiverat mitt antivirusprogram. Så det fick jag installera om, sedan sökte jag efter virus. Hittade fyra och tog bort dem, nu är allt frid och fröjd trodde jag tills jag startade om datorn och samma problem som tidigare uppstod. Nu blir det formatering tänkte jag, och så blev det. Efter den första formateringen fanns samma problem kvar och efter den andra formateringen också, dock fungerade datorn perfekt i cirka en timme innan den låste sig och problemet kom tillbaka. Så nu sitter jag med min dator och undrar vad felet är. Kan det vara moderkortet som spökar?
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..