1
Orka småpsykologer.
Postat av iLLe den 5 Maj 2004, 21:35
77 kommentarer · 205 träffar
Fan grabbar, satt o kikade igenom _CS_ forumet och hör o häpna, jag ser fan knappt en tråd angående CS, det är mest en massa sentimental smörja som någon suttit och knåpat ihop på nån tråkig minut o.s.v. Och det värsta med detta är att folk tar det fanimej seriöst! "Men det e skit starkt av dig att erkänna för dig själv att du är beroende av spelet" vafan vem utnämnde varenda geek till småpsykolog. Dessutom har folk mage att klaga när nån skriver "orka" eller nått annat oseriöst inlägg - Men vafan jag säger det samma med den här HÖGST seriösa tråden. Orka lyssna på nån som grinar om att hans flickvän inte gillar hans spelande - Hörru vad ska vi andra svara på den tråden? typ "aa men säg till henne att respektera ditt privata utrymme och själsliga frirum". Näe, det går inte att svara på en sån tråd - och ifall du tvärt vill prova så gå in på typ närmsta ungdomsmottagning och snacka med UTBILDADE psykologer... ORKA lyssna på nån som skriver 7 stycken med radindrag och wordediterad stavning om något han själv inte har en aning om, t.ex. Hur majsfälten i sydamerika med dålig skörd kommer att influera euro infaltionen.. Var tysta istället, snälla. Word up till er som vill ha hjälp med cfgn, hårdvaran o.s.v.
BTW: Jag lägger själv upp detta inlägg på Counter-Strike sektionen eftersom jag anser att min målgrupp håller sig på det forumet.
BTW: Jag lägger själv upp detta inlägg på Counter-Strike sektionen eftersom jag anser att min målgrupp håller sig på det forumet.