1
Problem med filmer på datorn
Postat av :-) den 3 Oktober 2006, 21:31
2 kommentarer · 219 träffar
Har problem med mina filmer på datorn. Inget fungerar. Jag har tagit bort alla codecs och installerat om dem, samt tagit bort mediaplayer 11 och bytt tillbaka till 10 igen. Jag har VLC-player. Men det blir aldrig något ljud med ens någon spelare, inte ens VLC. Dock så händer det att jag IBLAND kan se filmer på internet. Inte alla, men dock några.
Tycker det är konstigt då jag inte kan se några på min dator. Funderar nu kraftigt på att göra systemåterställning, men tror ni det fungerar? Annras blir det väl Format C förr eller senare. Men innan dess söker jag hjälp här. Har ni varit med och löst detta problem eller tror ni vet hur man gör någon gång så dela med er. Tack! (har googlat och sökt i forum)
// ZapPy
Tycker det är konstigt då jag inte kan se några på min dator. Funderar nu kraftigt på att göra systemåterställning, men tror ni det fungerar? Annras blir det väl Format C förr eller senare. Men innan dess söker jag hjälp här. Har ni varit med och löst detta problem eller tror ni vet hur man gör någon gång så dela med er. Tack! (har googlat och sökt i forum)
// ZapPy