Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tentamen

Postat av friend den 3 Oktober 2006, 20:40
8 kommentarer · 279 träffar
Hejsan, jag går då min första termin på högskolan nu! Jag studerar vid Malmö Högskola för dem intresserad. Utbildningen Telmah. Om ni vill ta reda på vad det är kan ni ta en titt på Malmö högskolas hemsida, vilken ni får googla fram.

Hur som helst så har jag tentamen nu på fredag, inom företagsekonomi- organisations teorier. Har läst 160 sidor av 450. GG

Det är helt omöjligt (not) att läsa ut en sån bok och förstå allt man har läst. Visst var det ok med prov på 1-2 kapitel i gymnaiset men det här är helt sjukt. 450 sidor bah wtf.

Så då är min fråga till er som har pluggat/pluggar på högskola/universitet, kan man klara en sådan här första tentamen med hjälp utav endast anteckningar och små förklaringar på alla begrepp och teorier och vetenskapsmännen bakom dem.

Har nämligen varit med på alla föreläsningar, och antecknat flittigt. tror ni jag klarar mig på detta, för tänker fan inte läsa boken.

tack och hej

Klarar jag det?

11 personer har röstat

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..