Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Politikprat - ÅS

Postat av spliffward den 2 Oktober 2006, 20:28
2 kommentarer · 158 träffar
Åsiktsfriheten exister inte.

Jag ska berätta lite varför jag tycker att Sveriges hela system är otroligt själviskt styrt, och att åsiktsfriheten som är enablerade i Sverige inte existerar.
Tycker ni att detta låter som ett raserihat borde ni sluta läsa redan nu.

Jag tar ett enkelt exempel, som ni ser nu har Sverige demokraterna röstats fram i ett flertal län / kommuner. Och Alliansen försöker arbeta ur SD ur riksdagen för att deras åsikter inte ska få nå högre nivå, likaså i ungdomsvalet då de var med i toppstriden.
Partiet berättar tydligt vad de vill, och det framgår och är lagligt (åsiktsfrihet?)
Det bevisar vad folkets röster betyder, varför frågar de inte Sverige?
Det finns mycket folk här omkring som vet vad de talar om, visst invandrarpolitiken är en del rasistisk, och vilka ansvarar för att detta raseri har ökat? Jo Partierna som lett Sverige.
De kan använda makten på ett mer positivt sätt.

Hur tycker ni? Rasismen har en stor grund i Sveriges politik nu, hur orättvisorna styrs.
Jag är _ABSOLUT_ inte någon form utav rasist eller liknande, utan ännu en svensk medborgare som börjar bli trött på hur partierna styr Sverige.

Diskuttera era åsikter!

Existerar Åsiktsfriheten?

8 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..