1
Alkohol
Postat av kzzpzz den 1 Oktober 2006, 21:09
61 kommentarer · 231 träffar
Tjo ! Sitter denna söndag, som alltid är lika trist. Söndagar är alltid slappdagar för mig.
Dagen efter festen etc.
Jag ska berätta kort om min kväll och vill gärna ha svar på ett par frågor. Jag har försökt leta på google, men förgäves efter bra resultat.
När jag är i onyktert tillstånd blir jag ofta högljudd, jävligt glad och kåt som ett as ..
Vad exakt är det som gör att man blir så jävla yr av alkoholen ?
Jag drog i mig några rena glas, och sen är det ju ganska självklart att man känner av den där kicken och vips så är man full..
Det är en jävla skön känsla.
Men igår. åhh..
Jag träffade mitt ex, som jag för övrigt inte träffat på ett år.
Hon kom med sina 5 kompisar.
Vi var väl runt 25-30 pers.
Vi drack och hade kul, jag stack in till ett rum med henne och jag började snacka gamla tider med henne..
Då var jag såklart full och lixom ÅHHH, för jävla kåt och vi höll på lite, men hade inte sex.
Jag tror inte jag är ensam om detta, men att bli full är för jävla härligt, och jag är ingen fjortis om ni tror det.
Men vad är det som gör att hjärnan blir helt knas?
Vad gör ni när ni blir fulla? Jag blir som sagt ganska högljudd av mig, mer social, kåt, glad som ett as och massa annat :P
Dagen efter festen etc.
Jag ska berätta kort om min kväll och vill gärna ha svar på ett par frågor. Jag har försökt leta på google, men förgäves efter bra resultat.
När jag är i onyktert tillstånd blir jag ofta högljudd, jävligt glad och kåt som ett as ..
Vad exakt är det som gör att man blir så jävla yr av alkoholen ?
Jag drog i mig några rena glas, och sen är det ju ganska självklart att man känner av den där kicken och vips så är man full..
Det är en jävla skön känsla.
Men igår. åhh..
Jag träffade mitt ex, som jag för övrigt inte träffat på ett år.
Hon kom med sina 5 kompisar.
Vi var väl runt 25-30 pers.
Vi drack och hade kul, jag stack in till ett rum med henne och jag började snacka gamla tider med henne..
Då var jag såklart full och lixom ÅHHH, för jävla kåt och vi höll på lite, men hade inte sex.
Jag tror inte jag är ensam om detta, men att bli full är för jävla härligt, och jag är ingen fjortis om ni tror det.
Men vad är det som gör att hjärnan blir helt knas?
Vad gör ni när ni blir fulla? Jag blir som sagt ganska högljudd av mig, mer social, kåt, glad som ett as och massa annat :P