Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Akta er för die.se cup admins

Postat av jAzz` den 28 September 2006, 21:00
20 kommentarer · 160 träffar
Hejsan Fragbite,

Dags att klaga lite här, för att alla gör det. Iallafall, jag vill bara berätta en liten saga, som råkade ut för inte några minuter sen.

Jag råkade vara vittne till det hela, genom spectate och logiskt tänkande. Jag följer en ny "semi" elit klan, även känd som apokaLypz i deras jakt på sann spel samt motstånd. Idag, så bestämde dem sig för en enkel cup. Dom letade runt efter en enkel cup via mIRC innan en kille som bär namnet die|skAje^ slängde ett PM till apokaLypz som tipsade efter en cup. Han påstog att den var seriös och att det var en motstånds cup. apokaLypz hurra i ventrilo och reggade sig på cupen. Detta är informationen man hittade på cup sidan:

Så efter att apokaLypz har börjat spela så började dom enkelt dominera sitt motstånd. Efter att ha kommit till finalen upptäckte både dem, jag och andra utslagna lag i kupen efter en sak.
die.se som var i final, vilket apokaLypz var med efter att ha kämpat sig upp mot finalen. die.se förklarade sig som vinnare med 16:1 utan att ha spelat mot apokaLypz. Detta blev så klart apokaLypz j*vligt sura, för dom slöste bort en hel dag genom att nöta CS för att få de dom stärvar efter - Äran. Jag ser detta som svagt av die.se. Hur seriösa är dem? Är detta rätt eller fel? Inga problem uppkom under cupen. Helt okej cup innan detta inträffa.

Vad tycker ni om såna som fejkar sina matcher? Specielt i sin egna cup med säkert fejk priser med. Har ni nånsin råkat ut för detta?

Jag tycker att det är vidrigt av dem att hålla på så. Dom ger inte ens en orsak eller svarar inte på min eller klan apokaLypz pm via mIRC.

Ni finner fejk vinnarna i #die.se . Adminen heter die|hyp1x och die|skAje^. Just nu är det +m i deras kanal. Ni har fått lite information nu om #die.se och deras sätt att "vinna". Jag hoppas att fragbite kan ge dem lite vett i skalen. Notera allt detta, nästa vecka är det prov! ^^ (Akta kass natthumor)

Så nu har jag klagat färdigt. Ska plugga sen sova, prov imorgon, önska mig lycka till.

P.S: För dom som säger att detta är en onödig tråd så svarar jag med att ni är exakt lika onödiga! D.S

Onödig informatioN^: Tog mig 13 min att slänga upp tråden!
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..