1
Kärlekshjääääälp tack :)
Postat av svampkorven den 26 September 2006, 15:27
81 kommentarer · 90 träffar
Hmm.. det här kommer ju låta lite löjligt men det skiter jag i :P
Saken är den att jag inte är nån relationsexpert precis då jag inte varit intresserad av det tidigare.. men nu har jag träffat en tjej typ som jag har vart med dom senaste dagarna.. och idag alldeles om 3 timmar hade jag tänkt lägga in "stöten" om man säger så :P
Men.. hur ska jag göra? Nån som har nåt tips..
T.ex. nåt bra sätt jag kan säga det till henne på?
Aja, tack på förhand..
EDIT: Alltså jag träffa henne i onsdags.. och sen dess så har jag vart med henne i fyra dagar i stort sett.. sov till och med över igår :) Så nu vet jag att hon är intresserad.. nu gäller det bara att få fram det på nåt bra sätt till henne!!
EDIT: Vi är tillsammans nu, slutade fint :)
Saken är den att jag inte är nån relationsexpert precis då jag inte varit intresserad av det tidigare.. men nu har jag träffat en tjej typ som jag har vart med dom senaste dagarna.. och idag alldeles om 3 timmar hade jag tänkt lägga in "stöten" om man säger så :P
Men.. hur ska jag göra? Nån som har nåt tips..
T.ex. nåt bra sätt jag kan säga det till henne på?
Aja, tack på förhand..
EDIT: Alltså jag träffa henne i onsdags.. och sen dess så har jag vart med henne i fyra dagar i stort sett.. sov till och med över igår :) Så nu vet jag att hon är intresserad.. nu gäller det bara att få fram det på nåt bra sätt till henne!!
EDIT: Vi är tillsammans nu, slutade fint :)