1
Depression.. -bota
Postat av rhythmic den 24 September 2006, 17:03
38 kommentarer · 96 träffar
Tjenixen, har åkt på en riktigt mörk period nu och mår allmänt skit. Så tänkte enbart fråga runt lite här på fragbite om det är någon som har något karate knep för att trolla bort de trista känslorna, t.ex tipsa om skön och glad musik etc. Uppskattar verkligen seriösa svar.. Samt att nej, jag känner mig inte speciellt självmords belägen.
okej, eftersom det är ett par som undrar vad det angår så kan jag väl lika gärna ta upp det:
Bravader ifrån helgen och 13kg ångest som trycker ner hela mig (vill inte direkt gå in på vad).
-samt riktat emot FB: ge oss en irl kategori också :(.
Jag ska iaf prova ut och gå en promenad och få igång mina njurar, tack för tipsen!
Har varigt ute och promenerat i cirkus en timme, och jag mår faktiskt bättre. Trycket i magen försvann och det att andas in lite friskluft gjorde enbart susen. Ska ta och koka ihop något att äta här snart också, tack ska ni ha :).
okej, eftersom det är ett par som undrar vad det angår så kan jag väl lika gärna ta upp det:
Bravader ifrån helgen och 13kg ångest som trycker ner hela mig (vill inte direkt gå in på vad).
-samt riktat emot FB: ge oss en irl kategori också :(.
Jag ska iaf prova ut och gå en promenad och få igång mina njurar, tack för tipsen!
Har varigt ute och promenerat i cirkus en timme, och jag mår faktiskt bättre. Trycket i magen försvann och det att andas in lite friskluft gjorde enbart susen. Ska ta och koka ihop något att äta här snart också, tack ska ni ha :).