1
Hur långt får man gå?
Postat av kalaskotten den 21 September 2006, 23:23
50 kommentarer · 88 träffar
Jo det är så, hela jävla sommaren har jag och ett anntal kompisar bråkat med ett gång i min stad, dom är helt jävla sjuka i huvudet. ALLA HATAR DOM! så jävla hårt, det går lixom inte att beskriva. Dom har hur många prickar i registret o sån skit också. Men nu är det så iaf. Att det är fest på lördag, och då har dom hotat hon som har festem, hon är en 14årig liten oskyldig tjej, dom har sagt att dom ska våldta henne och förstöra hennes hur. Givetvis ska ju va killar på festen försvara henne. MEn då kmr frågan, Hur långt får man gå? Är det slagsmål tills någon hamnar på sjukhuset? Med knivar o sånt shit, Eller ska man försöka prata sig ur skiten (även om det inte går med domma, för dom är helt jävla pantade) ?
tom våra föräldrar säger att vo borde ta på oss luve o var sitt basebollträ o slå ihjäl dom.
serriöst, hur långt får man gå?
detta ät ingen jävla myttråd, seriösa svar endast. och nej jag är inte mästare på o stava så klaga inte på det heller. Och jag förmodrar att någon kmr att fråga hur gammla ag är. jag är 15,snart 16 , dom andra cphuvvera är 14-18,
peace
tom våra föräldrar säger att vo borde ta på oss luve o var sitt basebollträ o slå ihjäl dom.
serriöst, hur långt får man gå?
detta ät ingen jävla myttråd, seriösa svar endast. och nej jag är inte mästare på o stava så klaga inte på det heller. Och jag förmodrar att någon kmr att fråga hur gammla ag är. jag är 15,snart 16 , dom andra cphuvvera är 14-18,
peace