Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Saker i rymden - läskigt stora

Postat av Xajting BarbieQ den 19 September 2006, 00:58
488 kommentarer · 3 100 träffar
Hej!

Jag fick denna länk av en polare, och den är seriöst så jävla häftig så jag måste dela med mig av den.

Det är en sida med bilder på våra planeter och dess storlek, som dem jämför med vår sol och andra ___!!! ENORMA !!!___ stjärnor ute i rymden.

http://webisto.com/space /

Jag blir seriöst nästan rädd när man kollar på hur stor den sista är i förhållande till dem före.

Jämnför vår jord med vår sol, sen vår sol med Arcturus, sen jämnför Arcturus med Antares.

Kan ni ens nästan förstå hur stor den är? Det är så sjukt, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, haha.

Tror ni någonsin man kan bygga en farkost så man kan inspektera sånna monster på riktigt? :) Tror ni att vi kommer hinna så långt med utvecklingen att vi någon gång under våran livstid kan resa runt i rymden? Åtminstonde till månen och lite planeter i vårt solsystem. Alltså att man kan resa hyffsat "privat" dit :P

Om ni har några häftiga länkar om rymden eller dylikt, eller helt enkelt jävligt häftiga bilder, se då till att länka dem i tråden ;D, för jag har inte tänkt att sova inatt och jag är mycket intresserad av rymd-stuff.

Så bring the cool länks on!

EDIT: ursäkta om jag har svamlat ;P
Föregående tråd
Nästa tråd

488 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 488 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..