1
cybergymnasiet i malmö
Postat av mf_ den 16 September 2006, 21:07
23 kommentarer · 58 träffar
Hej jag heter Robbe och min kompis Peter, blev ganska sexuellt trakasserad idag på cybergymnasiet på fysiken. dem tog hans böcker och slet sönder dem. riktig mobbing man kan inte fatta att folk gör så när dem går på gymnasium sådant gjorde man på lågstadiet, jag får raseriutbrott och blir helt galen över att dem jävlas med Peter. Men jag vågar inte göra något, prata med min mentor om Peters problem kanske är lite "mesigt".
deras mobbing mot peter har gått helt överstyr och dem tog hans mössa en gång och la den vid "rökahörnan" där alla går och röker (det är ner vid ett skyddsrum och trappan ner dit står alla och röker) sen pissade dem på hans mössa :S jag såg det men vågade inte göra något..
men jag måste hjälpa Peter!!! så vad ska jag göra??
SERIÖSA SVAR NU SNÄLLA, JAG & PETER BEHÖVER ER HJÄLP! HJÄLP MIG HJÄLPA!
ni får gärna skriva lite uppmuntrande till peter han heter OVL^ på fragbite. mvh kemizten
deras mobbing mot peter har gått helt överstyr och dem tog hans mössa en gång och la den vid "rökahörnan" där alla går och röker (det är ner vid ett skyddsrum och trappan ner dit står alla och röker) sen pissade dem på hans mössa :S jag såg det men vågade inte göra något..
men jag måste hjälpa Peter!!! så vad ska jag göra??
SERIÖSA SVAR NU SNÄLLA, JAG & PETER BEHÖVER ER HJÄLP! HJÄLP MIG HJÄLPA!
ni får gärna skriva lite uppmuntrande till peter han heter OVL^ på fragbite. mvh kemizten