Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hejsan!!!

Postat av FakeNicker den 16 September 2006, 00:36
15 kommentarer · 54 träffar
Jag har varit på en fest och tyvärr litat på fel vännwer. Jag lämmnade FB öppet och en kompis skrev en massa saker som itne var sant. Jag har inte skrivit nåt ikväll som har handlat om basshunter eller så. Och jag hoppas ni har överseende med detta. Jag har alltså itne skrivit något dumt denna kväll. Och om ni har nåpgar synpunkter var vänliga o skriv detta här, då jag sjlv itne riktigt vet vad "!han" har skrivit på FB :). Men jag älskar er alla

Edit: Men alltså jag vill inte framstå som ett svin elelr så därför jag ber om ursäkt till alla,

För när jag var ute så skrev min kompis på min FB avcv ett massa dumma saker. Därför är detta sisa ediiten där jag skriver "Förlåt" . Inga dåliga känslor mot mig.

Edit igen: Ni behöver inte göra något. Utan bara isne att det är itne jag som skrivit dem dåliga sker :)
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..