Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem Med AMD Dator

Postat av WIKING den 2 Maj 2004, 12:31
4 kommentarer · 170 träffar
jo det är så här att jag har köpt en AMD 2600+ me Radeon 9200se grafikkort och itne världens bästa moderkort , o jag får itne rätt på datoen har haft den nu i snart 6 månader och den funkar itne , själva probmlemet är att när jag ska spela cs då så kommer det upp en ruta där det står COMPUTER_IS_NOT_LESS_OR_EQUAL i liksom bluescreen sen får man starta om datorn då. om inte det kommer upp så när jag varit inne o spelat i 30-60 minuter så börjar hela datorn Freezelagga o det går inte bort liksom o när man kommer ut från cs så är hela windows skit konstigt. Häromdagen så skulle jag då starta om datorn efter ett sånt medelande . då kom där upp ett nytt medelande med att man skulle kolla BIOS Updateringarna elelr Pröva att Byta Grafikkort . Behöver verkligen hjälp!

Har redan om installerat cs . och har ominstallerat windows 16 ggr. Den har varit inlämnad på Styggapojken 4ggr och itel 1 ggr första gången vi lämnade in den till styggapojken var hårddisken sönder o det var precis efter jag köpt datorn sen har vi lämnat in den 3 ggr till och dom har inte hittat något fel . samma sak me itel
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..