1
Hjälp med Sisu Salmiakki
Postat av Beea! den 14 September 2006, 14:56
22 kommentarer · 137 träffar
Hej allehopen! Nu är det såhär att jag har ett enormt problem som jag behöver få ut till så många som möjligt, så att jag snabbast möjligt får hjälp! (för er som undrar: Ja, detta kommer leda till en diskussion)
Såhär ligger det till: Sisu, det närmaste du kan komma knark och fortfarande vara laglig, nämligen finsk lakrits. VARS går detta få tag på? någon hemsida där man kan beställa från Finland, eller finns det någonstans i Sverige?
Och diskussionen uppkom då en kompis påstod att jag skulle bli uppmärksammad av FB Admins: Vore det värt att få tag i det godaste godiset i världen om det innebar att din användare på FB raderas?
P.S prioritera SISUn! VARS finns den?!?!?! :D
Såhär ligger det till: Sisu, det närmaste du kan komma knark och fortfarande vara laglig, nämligen finsk lakrits. VARS går detta få tag på? någon hemsida där man kan beställa från Finland, eller finns det någonstans i Sverige?
Och diskussionen uppkom då en kompis påstod att jag skulle bli uppmärksammad av FB Admins: Vore det värt att få tag i det godaste godiset i världen om det innebar att din användare på FB raderas?
P.S prioritera SISUn! VARS finns den?!?!?! :D
värt det eller?
15 personer har röstat