Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Valborg

Postat av dezine den 2 Maj 2004, 03:29
73 kommentarer · 174 träffar
Okej, jag tänker inte fråga er vad ni gjorde för jag bryr mej inte, Lika mycket som ni inte bryr er om vad jag gjorde. Men jag har några frågor till dej som bor i Stockholm, Järfälla/Kungsängen!
Någon som vet nått om att en buss ska ha blivit vandaliserad? Någon som vet nått om ett tjafs på Kungsängen Stn ? Den här bussen vad hände med den? Och är det någon som har ett URL eller klipp någonstans man kan läsa...
Det är personliga grejer och det gynnar bara mej själv. Enligt rykten så stannades hela traffiken i Norrort sedan ett slagsmål utbröt på en buss ( 591) på väg i mot stan. Senare info jag fått är att chaffören vart nerslagen och rånad på allt han ägde och hela bussen var rökfylld med pulver ifrån en brandsläckare, Vidare så vet jag att man grep 8 killar vid kallhälls stn kring 3 på morgonen. Jag vill veta mer om det här och all info ni har. Ni behöver inte dra till med onödiga kommentarer som "testa efterlyst" eller ring polia. Utan ni som har vett i skallen och vet nått kring det här får jätte gärna svara!

Tack på förhand !

// dezine
Föregående tråd
Nästa tråd

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 73 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..