Hejsan!
Jag tänkte bara tillägna en tanke åt vår kära rappare Tupac som idag har varit död i 10 år!
Sen finns också vi som tror att han fortfarande är i livet och hoppas på en comeback, jag är en av dom. Men får se hur det blir med det. Han har i alla fall varit borta nu i 10 år.
Vila i fred.
Föressten, någon som vet någonting om någon minnesgrej på TV eller så? Bör ju vara något tycker man.
Peace!
Utländsk hiphop -> tjej, bröst, knulla, tjej, bröst knulla, rumpa,
Tycker du det är bra?
Biggie har bättre flow, ja du har en poäng där. Det går fortfarande inte o jämföra pac o big. Big är en rimrappare och en halvdan lyricist. Tupac droppar texter som betyder något, något folk & han själv kan relatera till. Kolla på Dear Mama, han väller ut orden med så mycket känsla att det inte går o beskriva. 'And even as a crackfieeeeeeeeeeend mama you still was a black queeeeeeeen mama'
#158 Är du en randomfjortis eller helt dum i huvudet? Jämför pac med Amy Diamond?
Tupac var en kulturell ikon. Han satte standarden för världens största musikgenre och berörde hundramiljontals människor.
#204 Praktfitta? Fragbites invandrare? Det är fler vita än svarta som köpt hans album. Synd där töntjävel.
Kasta inte skit på mig för att jag inte lyssnar på tupac, jag skiter väl i om det var fler vita än invandrare som köpte skivorna, tupac var en lemur.
#211 "Tupac var en jävla tönt" - Du skulle inte kunna utveckla det där uttalandet? Varför var han en tönt?
Vem vet han kanske visst lever :)
anywayz
R.I.P
N.I.P