Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

feber = yr farmor.

Postat av HURTIG1! den 12 September 2006, 19:15
8 kommentarer · 49 träffar
Hallåja.

Hade tänkt och berätta om en liten historia min farmor har berättat för mig, som hon har varit med om.

Hon var ungefär 30 år. Hon var hos min farfars bror och skulle sova där. Det hade haft trevligt hela dagen, fast än att min farmor hade feber. Så det var inte så mycket spring för henne. (om de nu var och sprang ^^) De gjorde några aktiviteter i alla fall.

Hur som helst. På kvällen hade min farmor fått olika otäcka syner. Men hon brydde sig inte om de, hon roade sig med de andra istället.
När det väl var läggdags så fick farmor och farfar sova i enskilda sängar pga att de som bodde där hade bara en dubbelsäng, och där skulle de sova. Farmor somnar efter en stund och sover rätt gott. Tills de hemska sakerna kommer fram, hon vaknar för att gå på toaletten, i spegeln så känner hon inte igen sig själv, och bakom henne såg det ut som det stod en man. Hon vände sig om men, ingen där.
Hon hade fått synvillor redan på kvällen så det oroade inte henne så mycket, antaglingen febern tänkte hon.

Hon la sig i sängen igen och somnade snabbt. Men sov inte för länge. Hon vaknar av att någon tar om hennes hals och någon trycker henne mot bröstet, hon kan inte komma loss och springa ner. Hon kämpade för att komma loss, men det var omöjligt. Hon får dåligt med luft och fick den sorts paniken när man kan göra nästan vad som helst, så hon kommer loss. Flåsande springer hon mot trappen, men i gången står där en man som inte låter henne passera. Mannen bara står och kollar på henne. Så hon skriker efter hjälp men ingen verkar höra det.

Hon försöker springa bredvid mannen men han låter inte henne passera. Hon försöker en gång till och då tar mannen tag i henne och viskar något i hennes öra, tyvärr kommer inte hon ihåg exakt vad han sa, men det var något i stil med: Du överlever inte.
Det gjorde farmor rädd så hon skriker för hjälp en gång till. Då kommer farfar och hans bror upp, och mannen försvinner.

Var det här mest för febern? Efter jag hört denna historia är jag rädd för att få feber ^^
Men jag förstår fortfarande inte hur hon kan bli strypt och nertryckt av bara yrandet.

Vad kan det ha varit?

/mvh n0x

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..