Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill ha Magrutor

Postat av nocontrolme den 11 September 2006, 22:09
151 kommentarer · 47 träffar
Hej Hej jag vill ha magrutor:)
Och jag undrar om ni vet vilka övningar jag ska göra för att träna hela magen???
+ att jag vill ha bort fett från magen

Detta är mitt schema varje vecka

Måndag: Vaknar , gör 30 Situps åker till skolan kl 7 kmr tebax kl 4. Åker till kvg kl 5-8 kmr tebax kl 22.00 gör 30 situps , sitter vid datorn , gör läxa , 30 situps , sover

Tisdag: Vaknar , gör 30 Situps åker till skolan kl 7 kmr tebax kl 4. är typ bara hemma och sitter vid datorn gör läxor gör 30 situps 2 ggr på kvln , sover

Onsdag: Vaknar , gör 30 Situps åker till skolan kl 7 kmr tebax kl 4. Åker till kvg kl 5-8 kmr tebax kl 22.00 gör 30 situps , sitter vid datorn , gör läxa , 30 situps , sover

Torsdag: Vaknar , gör 30 Situps åker till skolan kl 7 kmr tebax kl 4. är typ bara hemma och sitter vid datorn gör läxor gör 30 situps 2 ggr på kvln , sover

Fredag: Vaknar , gör 30 Situps åker till skolan kl 7 kmr tebax kl 4. är på kvg varanan fredag , åker 5 , kmr hem 11 , annars är jag ute med kompisar

Och Lördag - Söndag gör jag det som faller mej in sitter vid datorn och är med polare:D Har mkt tid över där.

Så nu vill jag att ni ska hjälpa mej med lite övningar + Vad jag ska göra för att hålla vikten under vinter när det är snö.

Är 14 år och håller inte på med nå sporter förutom Snowboard!
Föregående tråd
Nästa tråd

151 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 151 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..