Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Chavez

Postat av flUffo den 11 September 2006, 18:20
39 kommentarer · 43 träffar
Det är inte många som vet vem Hugo Chávez är. Det är kanske inte så konstigt eftersom att media styrs av högt uppsatta personer.
Hugo Chávez är nuvarande president i Venezuela och har som syfte att hjälpa dom som är fattiga, Dvs ca 80% av Venezuela.
Som många andra länder i Sydamerika så är det fattigt, och en vänstervåg rör sig över de fattiga länderna just nu.

Jag skriver detta för att inget parti värkar bry sig om de länderna som verkligen behöver hjälp. Jag hoppas att ni tycker som jag. Rätten att få mat och utbildning/jobb är viktigare än t.ex. Bensinpriserna i Sverige. Eller att rika måste betala högre skatt. Vi svenskar är så bortskämda så jag tycke ni borde se denna film (länk under)

Varning: Är du känslokall skall du inte se denna film
Varning: Bryr du dig inte om folk i andra länder skall du inte se denna film
Varning: Älskar du USA och har gått på deras propaganda så skall du inte se denna film
Varning: Speltid 1,15 tim~
Varning: Dålig kvalité (google film)
Varning: Filmen är 2 år gammal
Varning: Är du så rik så du brukar torka röven med 500kr sedlar så skall du inte se denna film

Resten får filmen berätta

http://video.google.com/videop lay?docid=5832390545689805144

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..