Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min usb port.

Postat av HUGGORM den 9 September 2006, 12:23
4 kommentarer · 162 träffar
Tja, nu e det så hära att jag har problem med min Microsoft intelli mouse 1.1 ! Jag har haft en Razer DB också. hänt samma med den! Detta har hänt: Jag har haft musen nu i ett halvår, och har funkat prima, här i veckan så satt jag på en viktig clanmatch, Då låter det som att musen åker ut ur usb enheten! skit konstigt det bli helt svart på musen, inget lyser, sen går jag under databordet och kolla vad som hänt, inget hard hänt ser jag med blåtta ögat! men då tar jag ut sladden ur usb enheten och sätter in den igen! då funkar det, men sen hör man igen att musen åker ut, skit mysko! har haft så 2 gånger, tror ni att det är något fel med usb porten? eller själva musen, för jag tycker att musen ska hålla mer en ett halvår! Så, vad tror ni vad som hänt? Nu har jag satt i musen på föräldrarnas data, och inget har hänt ännu!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..