Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag gick ner 20 KG!

Postat av kzzpzz den 9 September 2006, 00:55
209 kommentarer · 318 träffar
Tjo Boys ! Jo, jag måste få skryta lite.

Jag känner fan att jag är värd lite beröm, haha.

Va inte så taskiga nu..

Jo, den 6 juni var jag i Bulgarien. Jag kom hem den trettonde. Jag har alltid funderat kring min vikt. Jag åt som ett as där nere, kom hem.. och ställde mig på vågen.. Den visade 90 kg.. Jag tänkte, nu måste jag göra något åt detta..

Jag slutade med allt, exakt allt som har med mycket kalorier att göra. Chips, läsk, godis, pizzor, etc, ja ni förstår mig..

Hela sommaren plågade jag mig själv. Metoden jag använde är inte den bästa, och jag vet att den kan vara skadlig.

Men jag valde svältmetoden.

Jag åt bara ett mål per dag. Dock inte när jag jobbade under 5 veckor. Då tog jag en macka, jag drack alltid mjölk eller vatten till..

En liten macka, och sen runt 12.00 åt jag lunch, vilket blev min sista.. Och så höll det på tills jag slutade i mitten av juli..

Jag var förstås jättehungrig när jag kom hem på eftermiddagen, men jag bytte ut godiset och allt sånt mot frukt. Frukt gjorde så att jag kände mig mer mätt.. Och så höll det på .

Mitt fläsk hängde från början och jag hade ett tjockt ansikte..

Och nu jämför min morsa mig med folk från Auschwitz, ta inte illa upp, men att jag verkligen ser jättesmal ut och grabbarna har också sagt det.. Magen är mycket smalare, ansiktet likaså och jag mår så bra !!

Jag ska gå ner 5 kg till för att kunna käka upp mig dessa 5 kg igen för det är lätt att gå upp i vikt igen, så jag håller en bra startnivå..

Har ni själva gått ner? Berätta hur?

Jag har fortfarande inte druckit läsk, ätit chips, godis etc..

Jag frestas inte, och då menar jag verkligen det..

Vi får se när det kommer..

Jag såg alltid att hamna på ett kaloriunderskott, alltid minus..

Och jag mår så bra ! :)

Jag gick ner runt 0,5-1 kg i veckan, det gick så fort. Jag förlorade snabbt vätska vilket gjorde att kilona tappade vartefter och jag hade verkligen tålamod.

Ett par jeans jag hade när jag var fet hänger på mig nu, kan inte använda.. Sen har midjan blivit mycket mindre också, och allt känns underbart :)

Om ni har frågor kring detta eller så är det bara att fråga på .. :)

Det var allt från mig.. :) Ha det bra !

Och nu ligger vikten runt 70 :)

Måste också medge att jag inte ser ut som en pinne, men att jag verkligen gått ner och att det syns ! :) Har dock inga bilder jag tagit :(
Föregående tråd
Nästa tråd

209 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 209 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..