Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobbigaste dagen i mitt liv.

Postat av pUMPARN^^ den 8 September 2006, 20:22
35 kommentarer · 67 träffar
En dag hände nåt som jag inte trodde skulle hända.Det var för ungefär 3 månader sen.Jag var på väg till skolan då några killar i typ 25 års ålder och pratade med mig och min kompis.Dom sade:"Känner ni Hugo? Han är ungefär i eran ålder.
Hurså,svarade jag ?
Han är skyldig oss pengar som han vägrar betala tillbaka,sa dom.
Dom sade att jag skulle säga att skulle han kommer utanför våran skola klockan 16.00.Så gick vi vidare till skolan.Efter skolan såg vi att dom stod och väntade utanför skolan.När vi skulle gå hem frågade dom kommer Hugo ? Nej,svarade jag.Så sprang dom in i skolan och tog ut Hugo och tog fram en kniv och högg han i magen.Sen tog dom tag i min kompis och högg han i bröstet.Sen sprang dom därifrån och jag tog fram min mobil och ringde efter ambulans.På vägen till sjukhuset dog min kompis men Hugo överlevde.Han var min enda kompis och han försvarade mig alltid i skolan och sånt.

Jag ville bara dela med min historia och undrar vad ni fragbitare tycker att jag ska göra för att glömma bort sorgen .
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..