Hej alla fb:are :)
När jag ska logga in på lunar så skriver jag namn o lösen men sen när jag trycker logga in så uppdateras sidan bara o det blir vitt.. =/ För er som det händer ibland är det inte så farligt jue.. men det händer alltid för mej :/
Nyss körde jag
www.fjortissajten.se men den las ner igår :(
Nån som har nått annat tips än att skita i lunarstorm helt fullständigt ? :)
Fick ett problem efter förra patchen, min fps blev riktig usel och jag har ingen aning hur jag ska lösa det. Min vsync är av och AA. Har bra fps när jag går in på practice själv och spelar, men om någon annan joinar eller om jag lägger till bottar så blir min fps dålig, har testat googlat och sett andra med samma problem men inte funnit någon lösning. PMa gärna om ni kan veta någon lösning.
-apomshronp
Sen köra standardheroes i 1on1 såsom Nevermore/mirana/morphling/sni per/puck/windrunner
osv.. Bara dra upp en 10 rangeheroes som är de vanligaste i 1on1 och sen kör en roll -10 ingame för att bestämma vilken det är.
Reglerna borde vara såhär
10 min matcher.
Man vinner om man har flest lasthits efter 10 min.
Man vinner om man scorar Firstblood.
Man Vinner om man plockar motståndarens torn.
Fast vi borde vänta tills -OM funkar
Kul att du tar initiativ :) Tycker dock att touren bör hållas i AP format med utvalda heroes. Typ som att de heroes som bara spelas är sf, potm, lion, windrunner etc... Iddar på #9 helt
First blood vinner annars första som tar tornet. har inget av dessa inträffat efter 10 min vinner den med bäst ck?
#31 Vadå skapa 5on5 teams?
2.Blackguy
3.Linjal
4.Kreayshawn
5.Iffe
ge mig mina bites
/ HS
Imorgon så vill jag iaf se om vi ska ha det nästa vecka eller börja på onsdag, skriver det i topic också för att vara säker att folk ser!
Ställer gärna upp som arrangör för 5v5 och löser brackets, info, kanal osv så man kan lira så snarast som möjligt.
Edit: Om du har turneringen nästa vecka är nog risken rätt stor att många ha glömt bort den
...
Hinner ändå inte på onsdag jobbar hela dagen julbord FML!
Skrivet med min Android-mobil
Nu såhär med facit i hand så inser jag att man skulle fyllt i enkäten som en nybörjare.
Tot und Hass.
Ung man/kvinna med ett stort hjärta. Din favoritsysselsättning ska vara länga strandpromenader i månskenet samt donken-häng runt 3-snåret. Du ska ha helst ha lockigt hår och stora öron, undantag kan göras. Mitt sista krav är att du innehaver en ledig dota2-nyckel som du med största givmildhet skall dela med dig av till mig.
Mvh David.
Captains Mode finns på Practice games, så det är inga problem