Jag har hittat riktigt många mytoman trådar här på FB och igår läste jag om en nolla som slog ner en inbrottstjuv med ett paraply. Då kom jag att tänka på min idrottslärare på högstadiet, mytoman peter. Här kommer två av hans "troliga" historier så kan ni bedömma om ni tycker han e mytoman lr ej. 1:"Det var en gång när jag var ute och fiskade med min båt, då fick jag ett riktigt jävla napp. Fisken var så stark att den drog ner mig i vattnet och stack med mitt spö. Jag hade ganska mkt kläder på mig så jag blev så tung att jag inte kunde dra mig upp i båten. Då lyckades jag få tag i motorn på båten drog igång den och hängde efter sidan på båten och gasade. Om det hade varit 100m till för att komma iland så hade jag aldrig klarat det. Då skulle jag varit död." 2:"Idag är jag så jävla trött för att i söndags kom jag på att jag inte hade någon ved att elda med ute i stugan så jag tog en yxa och drog ut för att hugga lite ved. Kämpade hela dagen och när jag var färdig hade jag huggit ner 5st 30meters aspar och gjort ved av dom. Så nu får ni göra vad ni vill för jag orkar inte komma på nått för att jag e så jävla trött"
#2 Varit så i 2 dagar =D
- testa logga in / ut - byta från firefox till chromne typ ;)
testa en annan webbläsa ;D