Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moppe krasch:'(

Postat av Fripps den 5 September 2006, 20:52
58 kommentarer · 726 träffar
Tjena alla glada Fb'are!

Idag när jag och min polare vart och tankat så hände nått hemskt..

Det började med att han körde om mig och åkte före mig, sen när han kommer till ett gupp å har åkte över det så tittar han bakåt efter mig (han har inga backspeglar) i ca 1-2sek.

Sen ser jag hur han närmar sig en parkerad bil han kommer närmare och närmare han tittar fortfarnade bakåt och tillslut smäller det till bara.

Jag ser hur han flyger över styret och landar på sidan av bilen och rullar ner på asfalten och hur moppen välter framåt på något konstigt sätt..

Jag stannar så snabbt jag kan och springer fram till "Nisse" och kollar hur det är med han.

Han rör sig inte förrän efter några sekunder (de längsta sekunderna på länge).

När han rest sig upp så ser jag att han inte har några problem han reser sig upp å "ryter" av ilska.

Då kommer de som satt i bilen ut och frågar hur det är med han osv. de gnäller lite över hur han kunde göra så där åså, men det konstaterar snart att det iallafall var tur att det gick bra med honom.

De snart 100åriga människorna tittar lite på deras bil osv.

Och det börjar bli folksamling men sen när de ska börja prata om försäkring å sånt så kommer polisen och kärringen som ägde bilen skriker så mycket hon kan å viftar åt alla håll å stoppar dem till slut.

Polisen frågar hur det är med han åså, han får blåsa, å säga sitt namn åsånt. De tittar på moppen å konstaterar att han inte har den försäkrad (det behöver ni inte veta något mera om). Sen så åker alla hem å Nisse pratar jag med just nu å han har lite ont å så men det gick ju iaf bra:)

Sen han fick moppen så har jag påpekat att det är bra med backspeglar men han har sagt att det inte behövs men idag fick han smaka på det^^ Han tittade ju som sagt bakåt när han kraschade:P

Men för diskussion har ni vart med om något liknande???

Kom ihåg att jag inte har tvingat nån att läsa tråden så klaga inte över onödiga saker!

Om det är klantigt eller så, varför slösade du din tid på det här då?

Har ni krockat med mc eller moppe?

230 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..