Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skatteverket.se , fel?

Postat av ☺☺☺ den 5 September 2006, 13:18
8 kommentarer · 138 träffar
https://www1.skatteverket.se/s k/ska/login.do?method=cbt

Någon som ser en iloggnings ruta etc? Om ni gör det, tala gärna om vad ni har för webläsare.

Jag har alltid kört mozilla men sedan jag skaffade laptop har jag inte orkat fixa med det, kan det vara detta som felar?

Enligt skatteverkets hemsida så ska det fungarea med de flesta "alternativa" webläsarna , dock finns inte IE med i listan, men det borde väla vara självklart, eller?

Hur som, jag vet att jag skulle kunna dra ned mozilla och testa, men då måste jag fixa med alla mina bokmärken, lösenord etc då det har en tendens till att inte fungera även om jag importerar från IE

EDIT; Nu har jag fixat lite. Installerade java etc. Dock så var det faktiskt ett fel på sidan också som gjorde att dem tog ned den en stund och sedan lade tillbaka den =)

hur som, så nu vet jag att jag får tillbaka på skatten dem närmsta dagarna, skönigt värre :D
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..