Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Freddie Mercury

Postat av Bak-Å-Fram den 5 September 2006, 06:32
11 kommentarer · 150 träffar
först och främst, gillar du inte Queen och/eller Freddie Mercury så kan du klicka dig vidare, hejhej, och kom ihåg att klockan är mycket.

jag började redan som 11 åring lyssna på Queen, jag fastnade för Freddies fantastiska röst, men även hans scenframträdanden.
Freddie och de andra i Queen anses ha skrivit några av dem bästa låtarna i världen och i mina ögon så var, och är fortfarande det bästa bandet någonsin, och jag tror inte att jag kommer fastna för ett annat band som jag gjorde för Queen.

Efter Queens fantastiska framträdande på Wembley Stadium år 1985(Live Aid) så ansågs Queen som ett av dem bästa banden genom tiderna, och ses fortfarande som det.

Freddie Mercury blev år 87' diagnoserad HIV-positiv, men han valde att inte berätta för sina fans att han hade AIDS, utan bara hans familj och närmsta vänner visste om hans sjukdom.

den 24 november 1991 dog Freddie i sitt hem i London av AIDS-relaterad lunginflammation, han blev bara 45 år. idag, den 5 september skulle Freddie blivit 60år, om han förtfarande hade varit i livet. En väldigt bra artist, och säkert en fin människa, dog i förtid och lämnade familj, vänner och väldigt många fans efter sig. Grattis på födelsedagen, Freddie
Föregående tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..