Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vad ska jag göra? :(

Postat av Ligist den 2 September 2006, 06:47
11 kommentarer · 78 träffar
Godmorgon, jag ska ta allt från början.

Igår kväll var jag och massa polare hemma hos en kille och kolla på film. Vi hadde mycket trevligt vi började kolla ungefär klockan 22:00 filmen var slut runt 00:00. Vi alla skulle till bussen, Så vi alla gick till busshållsplatsen. Vi alla står där och väntar, Det skulle komma en buss om 10 min.. Vi står där kanske 2 min och pratar, Sen kommer det 5 killar i 20 års ålden, Själv är jag 16 mina polare 15, 16,17,18.. Kommer en av killarna fram till mej och säger "hörru har du en mobil jag får låna" jag säger nej har inge pengar, Han säger "nehe okej tack endå" och vänder säg om och går till busshållsplatsen mitt emot där hans kompisar sitter dom små pratar, Dom satt och drack och fulla som fan, Sen helt plötsligt så ställer säg alla upp , jag kollar om bussen skulle komma men nej ingen buss va på väg åt derashåll, Sen börjar alla springa emot mej och mina kompisar. En av dom skriker "nu jävlar tar vi dom" Och sen flyger dom helt plötsigt på oss och börjar slå en av mina polare, 3 stycken slog han som är 17 och skriker "ge mej din mobil jävel horunge" 2 står bara och kollar på, Jag flög på en av dom som slog min polare han tappa sin vin flaska på gräset brevid sen slår han mej så jag backar tbx, Medans mina kompisar slåss för kung och forserland.. det bara mörkt framför ögorna på mej tar upp glasflaskan slår allt jag kan i huvudet på han som slog mej så han rammlar ihop och blöder från huvudet jag blev rädd och alla sluta slåss bara och kolla på han, Hans kompis säger "hallå hör du mej erik" han svarar inte jag blev skit rädd och mina polare kom till mej och sa vi sticker .. så vi stack hem till han vi kolla på film hos och vänta cr nån timme sen gick vi tbx till bussen och så åkte alla hem.. Jag är skit rädd nu tänk om det blev nått alvaligt med han:/, vad skulle ni göra i detta läge? det va ju dom som började, Kan jag säga att det var självförsvar?.. jag vet att inte min svenska är nå vidare men ni får försöka läsa snälla hjälp mej nu. Over N out
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..